tisdag 22 februari 2011

Ett helt vanligt inlägg !

Jag är glad för min familj. Vi börjar bli många :) på lördag kommer alla...nästan alla och käkar Indonesisk mat, som tillagas av mannen, jag ska väl mest vara ivägen och diska en och annan bytta. helst vill han nog vara ifred med sina pannor.

välkomnar vi några nya familjmedlemmar som ska stötas och blötas in i den redan lite "knäppa skaran av underbara människor"
Alla är viktiga och det gäller att ta vara på varandra, ibland är vi lite dåliga på det. Jobb jobb skola jobb, träningar och spelningar och ditten och datten.
MEN när vi träffas blir det härligt

1 kommentar:

  1. Ja ... och jag får ju hem allahopa jag med... inklusiva gubben på söndag....samt att vi skall klämma o krama in en ganska ny också :))

    SvaraRadera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad