fredag 4 mars 2011

Lite ledsamt är det !

Jag kan inte göra speciellt mycket på torpet mer än göra fika och fota knoppar som brister ! En angenäm syssla kan man tycka, men jag skulle vilja göra så mycket mera.
Nu ska jag träna mina armar hos sjukgymnast och förhoppningsvis ska jag bli bättre.

Men när man jobbat i ett hårt yrke hela sitt liv så kommer belöning i form av onda leder. trist !
Men det finns alltid den som har det värre, det finns ju dom som inte kan se knopparna, det finns dom som inte kan höra fåglarna kvittra, det finns dom som inte kommer ut i vårsolen.
Jag ser med gott mod framåt ändå och hoppas på att allt ska bli bra.
I dag bakar jag kladdkaka, och duschar mina fröplantor, det är glädje. och varje dag man kan känna glädje är en
Bra Dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad