lördag 22 december 2012

Stressa ner !

Hörreni...stressa inte, njut av ledig tid om ni har någon. Det blir jul...jag lovar. Tänk om man verkligen kunde låta bli julstress, jag tror att maten skulle smaka bättre, tror till och med att en pizza skulle räcka. Jag kanske börjar bli gammel, men julen den är inte den samma no more !
Men lova att ta hand om er, det finns inte tillräckligt med sängar på sjukhuset över jul, så ta det försiktigt med julamaten och godiset :))
Här finns det två knäck kvar om någon är sugen :)
Ha det Gott
Kramar från Bibban

1 kommentar:

  1. Nej, stressat har jag inte men full fart har det varit med julafton hos yngste sonen och hans stora familj och juldag med kalkon här med hela klanen, satte alla i arbete:) Vilken fin tomte, han ser mycket gammal ut!
    God fortsättning!/Laila

    SvaraRadera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad