torsdag 17 januari 2013

Men tjena !

Ni förstår, jag börjar bli lite senil, eller lite light i alla fall. Det är nämligen så att jag försöker ta lite bilder...lite aktuella bilder. Inte gamla bilder, inte så här gamla bilder. jag har tagit bilder på en helt ofärdig kalkon. som skulle följas upp av en helt FÄRDIG !! Men se det ville inte blogger veta av.
Det är ju i nuet som vi ska leva.
Det här inlägget skulle handla om en kalkon !!!!
En kalkon som ska tillagas på lördag då hela la familia ska komma hit och inmundiga en läcker kalkon.
Det  är ingen kalkon på bilden...eller är det ?
Mitt i allt fotande så dyker en pizzaätande Bibban upp.........fel fel fel
Men det fungerar inte riktigt förstår ni. Aktuella bilder vill inte infinna sig på den här bloggen..jag ska jobba på det ! För vem vill se en strand i Italien vid Vernassas Strand, när meningen var en kalkon....
Lägger ner tills vidare och återkommer i morgon med en färdigbakad kalkon :))

1 kommentar:

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad