lördag 2 mars 2013

Jamen de e ju fantastiskt ! Eller ?

Jag är mätt riktigt mätt. I afton har vi ätit räkor och geggiga sallader. Vitlöksbröd och resten av vinet från igår.

Detta måste dokumenteras med min nya funktion. MEN då ska man ju fota innan man ätit upp dom och innan man slängt räkskalen !!

När vi ätit upp och sitter och päser i soffan säger min man :
Mannen : lova mig en sak !
Jag: ok ( nu ska vi förnya löften eller nått. tänker jag :))))
Mannen : innan semestern ska vi gå ner 3 kg var ????
Hallo eller? Gummiklubba hammare basebollträd någon ?

Hursomhelst så avslutar vi denna kväll med glass och kaffe
I morgon delar vi på en krona och lever på resten av tomaterna från idag





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad