onsdag 6 mars 2013

Plask med knuff! Bassängduell !

Nej det är inget nytt spel ! Det är min badupplevelse idag. För första gången på väldigt länge besökte jag badhuset i dag. Träning träning, simma var bra sa doktorn.
På med simdräkten och i plurrret . Åh så skönt det var så gött å sänka ner kroppen i en nästan Tom bassäng, ja, förutom en herre. Det är högerregel som råder i bassängen, mm jodå med två i plurrret skulle väl inte det vara så svårt.
Herrn i bassängen fattade inte galoppen, hela tiden var han i kapp. Ops !! Rätt som det var stötte han i hop med mig, inte en gång flera!!!!!
Lätt irriterad väntade jag i ena änden så jag så att han var på behörigt avstånd , men hur jag än gjorde så var han helt nära och knuffade i hop med mig.
Jösses Amalia
Jag blängde med svart blick på honom , hur svårt kan de va? Liksom

Jaja han hade väl stort kontaktbehov.
Nu har jag ätit ett äpple och lagt upplevelsen ihop med skalen :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad