torsdag 26 april 2012

Jag gjorde som ho sa !

Hon Pernilla tror jag hon heter på Tv:n, ja det där trädgårdsprogrammet som var i går. Jo jag lade något över rabarberplantan. Hade ingen hink, så det fick bli det det blev :) I höstas så trodde jag att alla plantorna förstörts, jag grävde om landet för att egentligen ta bort den urgamla plantan. Sparade ett litet skott bara. Och det var ett envist litet skott, för nu tittar det upp.
Vi får välan se hur det blir, på det här sättet skulle man ju stressa plantan att växa fortare...stackars liten planta............åh nu måste jag gå till jobbet :(

2 kommentarer:

  1. Va???? skojar du?
    En hink över och sen växer det bättre...:)
    Jaha ja man får kanske testa det då.
    Ha en skön kväll!!!!Kramiz...

    SvaraRadera
  2. Vad spännande och se om den blir ljus, mjäll och god som Pernilla lovade. gillar det programmet, man lär sig något varje gång och så är de lite mysiga tycker jag!Kram Torprosen

    SvaraRadera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad