onsdag 25 april 2012

Lite bilder från törpastugan !

Jag säger bara "Glädje"

Klängros på plats
 Det ser inte mycke ut för världa här heller, men jag hoppas på en sjujädrans vacker klängros. Den ska bli "vild och vacker "
Ja öhrmm !
 Vad finns i krukan månne ? jo det är allsköns lökar som ska bli en vacker samling lila blommor från Holland.
You must vänta and se :)

Forsythian den är glader den minsann !

Mjukisar

Växthuset på avstånd, längtar efter att fylla detmed något !
Allt får ta sin tid, just nu verkar det som om allt ligger under jord för att så småningom explodera. 
Det är en skön känsla :))

6 kommentarer:

  1. Åh jag vill komma och sitta och njuta på din lilla torparlott

    SvaraRadera
  2. Blir glad när jag ser dina bilder...trädgårdar är helt underbara och se när allt växer upp efter vintern det är nästan lite magiskt det.
    Kramar om dig:)

    SvaraRadera
  3. Tänkte göra en lite vild blomäng på ett litet ställe i min trädgård. Vad tror du om det?
    kramis till dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vild blomsterängar är underbara, det ska du absolut göra :) kramar tillbaka

      Radera
  4. Blir så avis på ditt vackra torp.
    Här måste jag nog ta tag i saker och ting och få nått nytt gjort...

    Köpte lökar när vi var på Madeira. Några har överlevt.. men långt ifrån alla...
    Till Holland vill jag och se tulpanerna i parken Keukenhof... Men vilket år det blir... ja det vete fåglarna.
    kramar Synnöve.

    SvaraRadera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad