måndag 23 april 2012

Sova medda !

Bilden, ja dom bakade jag nog förra året tror jag :)) men visst va dom granna och goda frukostbullarna
De e gött, alltså jag har kommit in i nån slags vilofas. jag går upp njuter frukost, ibland på sängen i bland utanför sängen ibland på golvet...eller nä där skenade jag visst i väg. Men i alla fall liksom
Nu är det ju bara så att den vilofasen bryts i morgon, abrupt och "nästan "utan förvarning ska jag alltså gå tillbaka till mitt arbete efter tre dagars ledighet...
Så jag fortsätter den här dagen i vilans tecken, föressten rosorna är på plats, glömde ta en bild...den kommer :))

4 kommentarer:

  1. Du har min adress va? Skick över lite bullabröd ;-) tack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska tänka på saken 😍jag har ju fått god choklad av dig, och rätt vore de ju
      Kram på dig

      Radera
  2. frallorna ser supergoda ut, har du publicerat receptet någonstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Laila,nej kommer inte ihåg vilka det var, men jag ska tänka till så kanske jag hittar receptet, då ska du gärna få det :)

      Radera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad