onsdag 27 februari 2013

Ingen dröm ! På riktigt....

Så här på kvällskvisten. Kände bara ett stort behov av att tala om en sak. Jag har varit ute med min mamma idag... På riktigt !!!
Vi har lunchat ihop, knallat runt i affärer. Hon försvann inte tack och lov. Kände bara sådan glädje när vi satt tillsammans och åt, kände glädje när vi gick och tittade i sportaffären, babblade om allt och inget. En mysig mor och dotterstund. Känner glädje över att ha mamma i mitt liv.
Det är inte alltid så, ibland blir man lite trött och känner krav, men jag är så glad att hon finns och att hon fortfarande är pigg och glad 85 år ung
Det gäller att ta vara på det glada roliga mysiga i livet. Inte fokusera på trista saker, dom kommer i kapp tids nog.
Glädje :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad