tisdag 19 februari 2013

Seriös överdrift !

En torpabild mitt i smörjan !
Så får det bli ! Lite grönt lite trams och lite seriöst. I dag ska jag vara seriös........
En stund i alla fall.
Jag har fått massage idag, rygg massage 50 minuter..i 20 minuter låg jag och undrade : När ska hon börja massera. Hon använde 2 liter olja minst för att smörja och smörja in min rygg ( seriös överdrift ) antagligen måste jag varit helt uttorkad, i 25e minuten kände jag plötsligt en liten hårdare nypa på ena axeln, och ja lite lite på den andra. Rätt som det var så la hon en varm handduk på min rygg och torkade bort all olja. ja ! då var det klart sa hon.
Och med dom orden ringande i öronen knallade jag därifrån och bestämde mig för, i fortsättningen kunde mannen min göra jobbet för halva priset, om han vill förstås :)

2 kommentarer:

  1. Börjar hon få vårpippi?;) Härliga blomster, riktigt börjar längta till våren.
    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det verkar inte bättre:) kram på dig

      Radera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad