måndag 18 februari 2013

På en höft !

lånad bild ! ( det är inte jag, men kunde varit :)

I dag ska det hända då
Doktorn ska titta , känna på min höft. Jag är nästan övertygad om att det är träning som fodras.
Han kommer att säga till mig : Jo kära torpfru, här är det en soffpotatis som masat sig hit ser jag !!!

Jag kommer naturligtvis ställa mig i försvarsläge och visa upp allt ont som jag har, eller vänta nu, hur gör man det ?

Hur som helst så ska jag gå dit i dag och hoppas att det finns någon lösning,
Sjukhustes hårda golv går nog inte att åtgärda med remiss, nä skulle inte tro det. Dom ortopediska skorna, ja dom skulle jag ju kunna använda mer förstås och slänga mina rosa foppa på tippen !
Hörs senare.
Tänk lite på mig idag, skulle göra mig lite gladare :)

5 kommentarer:

  1. Jodå jag ska tänka på dig och hålla tummarna för att det går bra.:)Kramiz..

    SvaraRadera
  2. jaaa jag tänker på dig hela tia... puss

    SvaraRadera
  3. jo, sonen undersökte mej och sa att inget fel, otränad...

    SvaraRadera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad