onsdag 20 februari 2013

Sanningen i vitögat !


Vandring i Spanien mot Santiago de compostela ! 2010


Glada fötter, friska pigga fötter

Ja och se så det blev !

Aldrig kunde väl jag ana att jag skulle sitta och sukta över spilld mjölk !. Inte skulle väl jag ha krämpor som bromsar mig. Jag skulle ju vandra jorden runt. Men idag inser jag att det finns gränser även för en tidigare piggfotad 57åring. Det är bara så trist att komma på det.
Nu är det ju ingen ko på isen, det blir le väl...
Allting har en ände och korven den har två, så har jag hört att man ska säga. Och jag hoppas att höfteländet läker ut, så att jag åtminstone kan gå en vända runt torpet.
Nu vet ju jag att det finns de som har det värre och inlägget är endast gnäll och åter gnäll. Det blir le väl :)


1 kommentar:

  1. Ibland måste man ju få gnälla! Hoppas det blir bättre snart. Jag känner igen det där jag oxå tyvärr.
    Ha det gott!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Hej på dej, kul att du tittar in:) jag blir väldans glad om du skriver en rad